0 Kč 0 x Košík je prázdný

Pokud chcete reklamovat ly nebo příslušenství zakoupené u společnosti Maxbike s.r.o. postupujte prosím následujícím způsobem:

  • Vyplňte kompletně reklamační protokol, včetně přesného popisu závady.
  • Zašlete reklamované zboží prostřednictvím přepravce (Česká pošta, GLS nebo jiný) nebo zajistěte jiným způsobem doručení na adresu společnosti Maxbike s.r.o. Navrátilova 1241/3, 721 00, Ostrava - Svinov.
  • Reklamované zboží prosím před dodáním k reklamaci zbavte všech nečistot a vyčistěte tak, ať je hygienicky nezávadné.
  • Je doporučeno důkladné zabalení zboží, aby nedošlo k jeho poškození z důvodu nedostatečného zabalení, jelikož neručíme za případné poškození v důsledku přepravy.

Pokud chcete reklamovat jízdní kolo nebo elektrokolo zakoupené u našich autorizovaných prodejců, kontaktujte prosím přímo prodejce, u kterého jste kolo zakoupili. Reklamaci buď vyřeší prodejce přímo na své provozovně nebo nás jako výrobce bude sám dále kontaktovat dle druhu reklamace.

Reklamační protokol