Pokud chcete reklamovat díly nebo příslušenství zakoupené u společnosti Maxbike s.r.o. postupujte prosím následujícím způsobem:
- Vyplňte kompletně reklamační protokol, včetně přesného popisu závady.
- Zašlete reklamované zboží prostřednictvím přepravce (Česká pošta, GLS nebo jiný) nebo zajistěte jiným způsobem doručení na adresu společnosti Maxbike s.r.o. Navrátilova 1241/3, 721 00, Ostrava - Svinov.
- Reklamované zboží prosím před dodáním k reklamaci zbavte všech nečistot a vyčistěte tak, ať je hygienicky nezávadné.
- Je doporučeno důkladné zabalení zboží, aby nedošlo k jeho poškození z důvodu nedostatečného zabalení, jelikož neručíme za případné poškození v důsledku přepravy.
Pokud chcete reklamovat jízdní kolo nebo elektrokolo zakoupené u našich autorizovaných prodejců, kontaktujte prosím přímo prodejce, u kterého jste kolo zakoupili. Reklamaci buď vyřeší prodejce přímo na své provozovně nebo nás jako výrobce bude sám dále kontaktovat dle druhu reklamace.